Gäst Soffan Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Tyckte ni dom var bra?? Tycker dom är svåra att läsa. Vad tycker ni?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Jag tyckte dom var sådär sen om man inte fattade allt så fattade man i filmerna.. 2an är bäst av alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Ja... Fast jag tycker första boken är bra. Jag har inte läst klart andra än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 (redigerat) Gjorde du? :lol: Ja det är ju så svårläst men roligt. Kriget i boken är mycket annorlunda än i filmerna. Redigerat 24 April 2004 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Jag var 5 när jag fick det uppläst för mig. 6-7 när jag läste dom själv. Böckerna är 100 gånger bättre än filmerna. Funderade först på att inte se filmerna. Det kanske skulle förstöra min bild av böckerna men som tur var gjorde de inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Tvåan är som dödstjärnan i StarWars. Coolast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PS2** Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 jo dom är väll skapliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Har bara läst lite av 3:an och typ halva Bilbo..Dem e bra iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Har bara läst lite av 3:an och typ halva Bilbo..Dem e bra iaf.. Är Bilbo boken bra? Har inte läst den så jag kanske skulle det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Kag har lsät bilbo och jag tycker att den är lite tråkig i början men den blir bättre längre fram, så jag tycker att du ska läsa den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 filmerna äger...gör säkert bökerna ännu mer, men dom e så tröglästa i början så ja orkade inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Kag har lsät bilbo och jag tycker att den är lite tråkig i början men den blir bättre längre fram, så jag tycker att du ska läsa den Hur länge tar det innan den blir bra typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.