Crille_moya Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 :( Hej jag är desperat B) jag behöver koder till <_< Enter The Matrix... Vad är huvud´menyn jag har testat typ allt :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Silence Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 den första menyn som kommer upp när du satt i spelet....det brukar ex. stå "options" eller nåt liknande på den menyn... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Är spelet bra?... Jag har hört att åkandet med bil och rymdskepp skulle va trökigt... Är det trökigt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Silence Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Jag har hyrt spelet...jag tycker det var rätt roligt...fast åkandet med bilen...var rätt trökigt ja...och rätt fult o dåligt gjort :( ....men alla fighting scener är as grymma...likt matrix :P ....och rymdskeppet....vilket annars är en svävare...är extremt svårt...måste ha bra reflexer....vilket inte jag hade...hehe :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 tjena :lol: ja hittar inte den där ficklampan på waterway elle va banan heter :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 kan nån hjälpa mig me de?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 gamefaqs.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zed Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 det finns en pil som visar vägen, lampan sitter fast på en mp5. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 när du kommer till bron så finns det en stege klättra ner där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pepelitos Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 det finns en pil som visar vägen, lampan sitter fast på en mp5. jag har vart där nere men hittar inte ficklampan.Vad är mp5???? vart ligger den???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_player Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Direkt när du kommit ner från stegen så är den rakt bakom dig ja hade ochså problem när jag kom dit första gångenmen då gick de inte att ta den pågrund av bugg men ja starta om banan och då funka det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pepelitos Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 nu har jag kommit dit man kör skeppet men sen verkar det som om jag kör in i vatten och vet inte vart jag ska ta väger. Nån som vet???? Snälla hjälp!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg