Cider Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 Japp.. Det bara låter komplicerat när man förklarar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 30 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 (redigerat) asså först går du till tjejen i kakariko village och samlar in alla hennes höns.. då får du en blå höna... Sen går du då till Lost woods och visar den för gubben som sitter där Kazen^ förklara ju var.. och då får du en ny sak där och så kan du typ lista ut vem som ska ha den, och så fortsätter man tills du får Kniven.. eller rättare sagt när Goronen gör den åt dig... Du märker Men det finns nästan inga hönor när man är stor. Redigerat 30 April 2004 av bulbasaur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 30 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 (redigerat) Jag fick ett egg nu har den kläckts men den är ingen blå höna och kilen vaknar inte men jag har inte löst det här: Det finns nästan inga hönor när man är stor. Redigerat 30 April 2004 av bulbasaur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 30 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Ska man vara liten för att få den blå hönan eller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Nej du ska vara stor :blink: Hittar du alla hönor då?? När du pratar med henne då och då säger hon ju hur många som är kvar att hitta... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 30 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Det finns nästan inga hönor när man är stor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Det är väl lika många?? :huh: minst 6 iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Man gör hela Biggoron-grejen när man är stor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 30 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Jag har sett sju när jag var liten men noll när jag är stor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
abbe_90 Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 hur smälter man King Zora ??? han e ju inne i en is ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Du tar lite "Blue fire" från Ice cavern eller går och köper det. Använd den sedan på honom, han kommer då att smälta och du får Zora tunic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
abbe_90 Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 men då måste ja ju göra ice cavern ska typ gå till fire tempel nu :D men får man inte en gorda eller nåt sånt där så går man till labbet vid sjön sen till biggoron??????:S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg