Hoppa till innehåll

Giant Knife


Mezox
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 51
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

(Cider @ 30/04-2004 22:23:46)

Jag har sett sju när jag var liten men noll när jag är stor.

Men hönorna är väl på samma ställe?? :blink:

glöm inte snacka med tjejen :P

Det finns inga hönor när man är stor. Hönorna ska man samla in när man är liten för att få en flaska.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)
(Rumiko @ 01/05-2004 11:10:56)
(Cider @ 30/04-2004 22:23:46)

Jag har sett sju när jag var liten men noll när jag är stor.

Men hönorna är väl på samma ställe?? :blink:

glöm inte snacka med tjejen :P

Det finns inga hönor när man är stor. Hönorna ska man samla in när man är liten för att få en flaska.

Vad ska man då göra för att få biggoronsword(vill verkligen ha den). :blink: Redigerat av bulbasaur
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du ska snacka med hon, sedan ger hon dig Pocket egg om du tackar ja, väck sedan talon och gå tillbaka till hon med hönorna, och du får Cojiro(Blåa hönan)

Sedan får du kanske titta på första sidan, jag har skrivit en guide där :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Rumiko @ 01/05-2004 11:10:56)
(Cider @ 30/04-2004 22:23:46)

Jag har sett sju när jag var liten men noll när jag är stor.

Men hönorna är väl på samma ställe?? :blink:

glöm inte snacka med tjejen :P

Det finns inga hönor när man är stor. Hönorna ska man samla in när man är liten för att få en flaska.

vadå?? finns väl massa hönor när man är stor? :blink:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Jag har den blå hönan men vem ska man ge svampen till.

 

 

 

 

 

 

PS.Det går inte att visa den för hon som säljer potion i kakariko village.

Redigerat av bulbasaur
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man ska ge svampen till hon som är bakom Potionaffären.... Man går igenom potion affären i Kakariko village, sedan går man till det huset som du ser, gå fram till gumman och ge henne svampen, det funkade för mig... Sedan ska man gå till Lost wood, sen vänster och ge medicinen till Kokoriflickan, sedan ger du Poachers saw till han som står och skriver "Kaa!" på andra sidan Gerudo valley, sedan ger du Broken Biggorons sword till en stor goron på toppen av death mountain(Som kallas Biggoron)Sedan ger du papperet till King Zora, sedan ger du grodan till

Doktorn i Lake laboratory, sen ger du "World's finest eydrops" till Biggoron, vänta sedan tre dagar och gå och snacka med Biggoron, han ger dig Biggorons sword.

 

Obs! Om du inte har tinat upp King Zora, så gå in i Ice cavern, klara salarna tills en sal med blue fire kommer, ta en flaska och tina upp King Zora

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...