Kanji Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Du får läsa min guide* *se sida ett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 30 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 hur smälter man King Zora ??? han e ju inne i en is ju Det hör inte till tråden så du kan trycka på ``nytt ämne´´ istället för att trycka på``förstör för andra´´. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Jag har sett sju när jag var liten men noll när jag är stor. Men hönorna är väl på samma ställe?? :blink: glöm inte snacka med tjejen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Nej inte en enda höna syns när man är stor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 (Cider @ 30/04-2004 22:23:46) Jag har sett sju när jag var liten men noll när jag är stor. Men hönorna är väl på samma ställe?? :blink: glöm inte snacka med tjejen :P Det finns inga hönor när man är stor. Hönorna ska man samla in när man är liten för att få en flaska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 (redigerat) (Rumiko @ 01/05-2004 11:10:56) (Cider @ 30/04-2004 22:23:46) Jag har sett sju när jag var liten men noll när jag är stor. Men hönorna är väl på samma ställe?? :blink: glöm inte snacka med tjejen :P Det finns inga hönor när man är stor. Hönorna ska man samla in när man är liten för att få en flaska. Vad ska man då göra för att få biggoronsword(vill verkligen ha den). :blink: Redigerat 1 Maj 2004 av bulbasaur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Du ska snacka med hon, sedan ger hon dig Pocket egg om du tackar ja, väck sedan talon och gå tillbaka till hon med hönorna, och du får Cojiro(Blåa hönan) Sedan får du kanske titta på första sidan, jag har skrivit en guide där :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Tack då, ska prova. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 (Rumiko @ 01/05-2004 11:10:56) (Cider @ 30/04-2004 22:23:46) Jag har sett sju när jag var liten men noll när jag är stor. Men hönorna är väl på samma ställe?? :blink: glöm inte snacka med tjejen :P Det finns inga hönor när man är stor. Hönorna ska man samla in när man är liten för att få en flaska. vadå?? finns väl massa hönor när man är stor? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 (redigerat) Jag har den blå hönan men vem ska man ge svampen till. PS.Det går inte att visa den för hon som säljer potion i kakariko village. Redigerat 2 Maj 2004 av bulbasaur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Man ska ge svampen till hon som är bakom Potionaffären.... Man går igenom potion affären i Kakariko village, sedan går man till det huset som du ser, gå fram till gumman och ge henne svampen, det funkade för mig... Sedan ska man gå till Lost wood, sen vänster och ge medicinen till Kokoriflickan, sedan ger du Poachers saw till han som står och skriver "Kaa!" på andra sidan Gerudo valley, sedan ger du Broken Biggorons sword till en stor goron på toppen av death mountain(Som kallas Biggoron)Sedan ger du papperet till King Zora, sedan ger du grodan till Doktorn i Lake laboratory, sen ger du "World's finest eydrops" till Biggoron, vänta sedan tre dagar och gå och snacka med Biggoron, han ger dig Biggorons sword. Obs! Om du inte har tinat upp King Zora, så gå in i Ice cavern, klara salarna tills en sal med blue fire kommer, ta en flaska och tina upp King Zora Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Jag hittar ingen potion gumma i Kakariko village. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg