Morbid Desiré Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Är det stort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diddler Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 e de typ som ragnarok online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diddler Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 jag heter offspring2004 men när jag loggar in på en server så står det att jag har ett olagligt namn :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 finns redan en sån här tråd gjord av mig men ingen svarar i den men hursomhelst läg ner ett äpple i leveln där Choupan(hästen) är när den börjar äta då tar man fram flöjten håller in S och D sen trycker man "ner höger ner upp höger ner upp vänster ner" (v > v ^ > v ^ < v) sen så börjar den följa efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SodercrantZ Skrivet 27 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 tack men nu har jag slutat spela det för det kostar pengar att bli medlem! jag hade en gubbe men när man hade spelat ett tag så kom det upp att man måste betala för att spela vidare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 tack men nu har jag slutat spela det för det kostar pengar att bli medlem! jag hade en gubbe men när man hade spelat ett tag så kom det upp att man måste betala för att spela vidare! jag spelar utan att betaladet funkar men man måste göra om det man gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snipson Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 NEJ KÄFT PÅ ER,JAG ÄGER ER ALLA PÅ GRAAL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Du äger alla på att kanske snart få en varning för ditt uppförande :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 NEJ KÄFT PÅ ER,JAG ÄGER ER ALLA PÅ GRAAL ta det lite lungt.. men asså e det bra grafik i graal?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Man får göra sin gubbe själv och om man vet hur så kan man göra egna kroppsdelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
morro_lord Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 VAr ska man lägga ett äpple?????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 vid husdjuret som du hittar på gräs stället lite söder om flickan. vänta tills nån kommer och följ han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.