XabeR Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 det är ju orättvist att alla som blir medlem nu får 250 poäng när dom registrerar sig! :1_gryfire: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firegigant Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Va jag fick 500.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Ja, man får 500. Jag undrar varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 varför kunde inte alla fått 500 då!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 För att vi har en kampanj =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Gud vad fuskit :1_h: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Gud vad fuskit :1_h: Det är det väl inte? Vi har varit medlemar längre än de och har fått njuta av sidan mer... Och föresten är det väl inte så viktigt med poäng å sån't? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Vissa tycker att poäng är det bästa som finns... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Vissa tycker att poäng är det bästa som finns... Jag vet det är lite dumt me poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 det är inte dumt men jag tycker att det ska bara vara rank men man behöver inte köpa så att ingen köper färg o sånt alla kommer vilja spamma för att få mycket poäng o köpa saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 det är inte dumt men jag tycker att det ska bara vara rank men man behöver inte köpa så att ingen köper färg o sånt alla kommer vilja spamma för att få mycket poäng o köpa saker Det är det jag menar.... Det är väl roligt men framkallar spamare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Poäng är lite onödigt att ha tycker jag. Men det är ändå ganska kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.