Danne007 Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 (redigerat) Jag Skrev Fel Jag Menar Inte IceArrows! Jag Undrar Var Man Kan Använda Scarecrows Song!.. Vilka Ställen?! :rolleyes: :rolleyes: Redigerat 27 April 2004 av Danne007 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Scarecrows song?... Aha, du menar den sången som alla pratar om saom man får från fågelskrämman... Öhh, jag tror att man kan andvända den i fire tempel.... Men jag är inte säker... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Scarecrows song?... Aha, du menar den sången som alla pratar om saom man får från fågelskrämman... Öhh, jag tror att man kan andvända den i fire tempel.... Men jag är inte säker... Man kan använda den på lite olika ställen, det brukar ju vara på en avsats som du inte kan komma till... Men om du märker att Navi flyger iväg och bli grön, så spela. Det brukar oftast vara därför :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Scarecrows song?... Aha, du menar den sången som alla pratar om saom man får från fågelskrämman... Öhh, jag tror att man kan andvända den i fire tempel.... Men jag är inte säker... Hur får man Scareceows song Jag undrar om det är av en fågel skrämma? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 ja, man får sången hos en fågelskrämma... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 får och får :P du går till fågelskrämmorna som liten och hittar på en, sen ska du tillbaka när du är stor, och då registreras den som en sång ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 Geurodo fortress! Fire Temple! Shadow temple! Lake Hylia! med mera med mera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 typ alla ställen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 får och får :P du går till fågelskrämmorna som liten och hittar på en, sen ska du tillbaka när du är stor, och då registreras den som en sång ;) Ok, så går det till... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst siyt Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 Tack För Tipset! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 Japp... Varse :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 (redigerat) får och får du går till fågelskrämmorna som liten och hittar på en, sen ska du tillbaka när du är stor, och då registreras den som en sång Vilken fågelskrämma var ligger den? Redigerat 30 April 2004 av bulbasaur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg