Danne007 Skrivet 27 April 2004 Rapport Skrivet 27 April 2004 (redigerat) Jag Skrev Fel Jag Menar Inte IceArrows! Jag Undrar Var Man Kan Använda Scarecrows Song!.. Vilka Ställen?! :rolleyes: :rolleyes: Redigerat 27 April 2004 av Danne007
Gamer 1 Skrivet 27 April 2004 Rapport Skrivet 27 April 2004 Scarecrows song?... Aha, du menar den sången som alla pratar om saom man får från fågelskrämman... Öhh, jag tror att man kan andvända den i fire tempel.... Men jag är inte säker...
Cider Skrivet 27 April 2004 Rapport Skrivet 27 April 2004 Scarecrows song?... Aha, du menar den sången som alla pratar om saom man får från fågelskrämman... Öhh, jag tror att man kan andvända den i fire tempel.... Men jag är inte säker... Man kan använda den på lite olika ställen, det brukar ju vara på en avsats som du inte kan komma till... Men om du märker att Navi flyger iväg och bli grön, så spela. Det brukar oftast vara därför :)
Gäst Tutankoopa Skrivet 28 April 2004 Rapport Skrivet 28 April 2004 Scarecrows song?... Aha, du menar den sången som alla pratar om saom man får från fågelskrämman... Öhh, jag tror att man kan andvända den i fire tempel.... Men jag är inte säker... Hur får man Scareceows song Jag undrar om det är av en fågel skrämma?
Gamer 1 Skrivet 28 April 2004 Rapport Skrivet 28 April 2004 ja, man får sången hos en fågelskrämma...
Cider Skrivet 28 April 2004 Rapport Skrivet 28 April 2004 får och får :P du går till fågelskrämmorna som liten och hittar på en, sen ska du tillbaka när du är stor, och då registreras den som en sång ;)
Gäst Bobby Orr Skrivet 29 April 2004 Rapport Skrivet 29 April 2004 Geurodo fortress! Fire Temple! Shadow temple! Lake Hylia! med mera med mera
Gamer 1 Skrivet 29 April 2004 Rapport Skrivet 29 April 2004 får och får :P du går till fågelskrämmorna som liten och hittar på en, sen ska du tillbaka när du är stor, och då registreras den som en sång ;) Ok, så går det till... :)
Mezox Skrivet 30 April 2004 Rapport Skrivet 30 April 2004 (redigerat) får och får du går till fågelskrämmorna som liten och hittar på en, sen ska du tillbaka när du är stor, och då registreras den som en sång Vilken fågelskrämma var ligger den? Redigerat 30 April 2004 av bulbasaur
Rekommendera inlägg