Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Jag Skrev Fel Jag Menar Inte IceArrows!

Jag Undrar Var Man Kan Använda Scarecrows Song!.. Vilka Ställen?! :rolleyes: :rolleyes:

Redigerat av Danne007
Skrivet

Scarecrows song?... Aha, du menar den sången som alla pratar om saom man får från fågelskrämman... Öhh, jag tror att man kan andvända den i fire tempel.... Men jag är inte säker...

Skrivet

Scarecrows song?... Aha, du menar den sången som alla pratar om saom man får från fågelskrämman... Öhh, jag tror att man kan andvända den i fire tempel.... Men jag är inte säker...

Man kan använda den på lite olika ställen, det brukar ju vara på en avsats som du inte kan komma till... Men om du märker att Navi flyger iväg och bli grön, så spela. Det brukar oftast vara därför :)
Gäst Tutankoopa
Skrivet

Hur får man Scareceows song

Jag undrar om det är av en fågel skrämma?

Skrivet

får och får :P du går till fågelskrämmorna som liten och hittar på en, sen ska du tillbaka när du är stor, och då registreras den som en sång ;)

Gäst Bobby Orr
Skrivet

Geurodo fortress!

Fire Temple!

Shadow temple!

Lake Hylia!

med mera med mera

Skrivet

får och får :P du går till fågelskrämmorna som liten och hittar på en, sen ska du tillbaka när du är stor, och då registreras den som en sång ;)

Ok, så går det till... :)
Skrivet (redigerat)
får och får  du går till fågelskrämmorna som liten och hittar på en, sen ska du tillbaka när du är stor, och då registreras den som en sång

Vilken fågelskrämma var ligger den?

Redigerat av bulbasaur
  • Skapa ny...