CeZ Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Macintosh alla tycker det e sumpigt det e lättare på macintosh och jobba OCH att det inte kommer inte in virus i den jag har nästan tryckt in virus i den det funkar inte! :lol: dom e ju bra ju Lr???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 jag har hört att deet bara ha komit ett virus mac eller nåt liknade det hära året eller föra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 Attan.. Jag vill prova en Mac. Men jag vill inte köpa en Mac för jag har redan 2 datorer. Men skulle gärna vilja prova att använda en någon gång! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Attan.. Jag vill prova en Mac. Men jag vill inte köpa en Mac för jag har redan 2 datorer. Men skulle gärna vilja prova att använda en någon gång! har bara använt det när jag var mindre så jag kommer inte ihåg så bra hur det var! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Mac är coola, dom ser inte ut som en windows i skärmen kan jag säga :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swooper Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Mac är coola, dom ser inte ut som en windows i skärmen kan jag säga :D Nej de ser faktiskt mycke bättre ut! Layouten på Macintosh slår lätt layouten på en Windows! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Mm, mycket snyggare. Fast vill endån inte ha en Mac. Är dom kraftfullare då? Men ganska dumt att försöka få virus i datan =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Power Mac G5 är ju världens kraftfullaste och snabbaste dator, såg en sammanställning av kritik om G5 från olika dator-tidningar, nästan alla sa att det inte finns en "PC" som ens är i närhetn lika bra som G5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Macintosh alla tycker det e sumpigt det e lättare på macintosh och jobba OCH att det inte kommer inte in virus i den jag har nästan tryckt in virus i den det funkar inte! :lol: dom e ju bra ju Lr???? det kan visst komma virus till Mac fast inte så lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Power Mac G5 är ju världens kraftfullaste och snabbaste dator, såg en sammanställning av kritik om G5 från olika dator-tidningar, nästan alla sa att det inte finns en "PC" som ens är i närhetn lika bra som G5 Jo, det finns det nog..om man bygger pc:n själv, som jag har gjort och den är mäktigt kraftig.jag har inget imot mac men jag håller mej till pc. en fråga: finns det platta skärmar till mac? Dum fråga men ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 jag har en mac men den e ganska trög bara en g3:a man kan ju säga så här= mac=jobb dator pc=speldator Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 har också en G3:a, fast den är ändå inte så trög, det jobbigaste är bara att PS crashar ibland när man sparar stora filer. Jdi GAmer: inte ens Alienware datorer är i närheten av G5, G5 innehåller grejer som inga andra tillverkare har lyckats med. och ja, det finss platta skärmar, dom snyggaste e ju förstås de från Apple, men man kan även ha andra LCD/TFT skärmar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg