Hoppa till innehåll

Mac


CeZ

Rekommendera inlägg

Macintosh alla tycker det e sumpigt det e lättare på macintosh och jobba OCH att det inte kommer inte in virus i den jag har nästan tryckt in virus i den det funkar inte! :lol: dom e ju bra ju Lr????

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 3 veckor senare...
Gäst Soffan

Attan.. Jag vill prova en Mac. Men jag vill inte köpa en Mac för jag har redan 2 datorer. Men skulle gärna vilja prova att använda en någon gång!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star

Attan.. Jag vill prova en Mac. Men jag vill inte köpa en Mac för jag har redan 2 datorer. Men skulle gärna vilja prova att använda en någon gång!

har bara använt det när jag var mindre så jag kommer inte ihåg så bra hur det var! :rolleyes:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Gäst Donald Duck

Macintosh alla tycker det e sumpigt det e lättare på macintosh och jobba OCH att det inte kommer inte in virus i den jag har nästan tryckt in virus i den det funkar inte! :lol: dom e ju bra ju Lr????

det kan visst komma virus till Mac fast inte så lätt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Power Mac G5 är ju världens kraftfullaste och snabbaste dator, såg en sammanställning av kritik om G5 från olika dator-tidningar, nästan alla sa att det inte finns en "PC" som ens är i närhetn lika bra som G5

Jo, det finns det nog..om man bygger pc:n själv, som jag har gjort och den är mäktigt kraftig.

jag har inget imot mac men jag håller mej till pc.

 

en fråga: finns det platta skärmar till mac? Dum fråga men ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har också en G3:a, fast den är ändå inte så trög, det jobbigaste är bara att PS crashar ibland när man sparar stora filer.

 

Jdi GAmer: inte ens Alienware datorer är i närheten av G5, G5 innehåller grejer som inga andra tillverkare har lyckats med.

 

och ja, det finss platta skärmar, dom snyggaste e ju förstås de från Apple, men man kan även ha andra LCD/TFT skärmar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...