Gäst volvotobben Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 när min morsa hade företag hade dom mac inte pc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Det är kanske för du har väl gjort något med datorn SuperSonic <_< Men jag tycker inge illa om Mac. Har föresten aldrig använt en. dator som dator jag menar jag är nöjd med den windows 95 som jag har spelar ingen roll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Varför inte skaffa Windows XP? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razzweeman Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 problemet är att den är ful Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Ska säga en sak till alla som hatar MAC eller inte gillar apples produkter: 1. Gissa vem som gjort I-pod? Världens bästa multimediamaskin? 2. Gissa vilket oprativ system som är bäst på bildbehandling och film? 3. Använder MAC varje onsdag då jag håller på med mina filmer och den är bra mycket snabbare, bättre layout och bättre program än vad Microsoft nånsin kan göra. 4. Om du gillar Star Wars eller typ Matrix så kan du taka dom snygga special effekterna eftersom dom ofta görs med MAC 5. Undrar du varför inga spel går till varken Linux eller MAC? Det kan du tacka Bill Gates och han skit företag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Gillar Mac mycket men för tillfället jobbar med en PC och jag vill säga att Xp saknar mycket OS X har!! Jag tycker det är j*vligt störande med bara en knapp på musen, man måste hålla nere kommando+Klicka med musen Hur f*n kan nån Broder Kassler ändrat ditt inlägg?????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Okey då vet vi det. Mac är ingen dator som verkar vara något för mig, lika bra jag håller mig till PC. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Hur f*n kan nån Broder Kassler ändrat ditt inlägg?????? Off-Topic: Mellanmjölk hette Broder Kassler förr. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robink93 Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 jag sitter vid en mac nu som har 2gb RAM, 2.0 ghz processor, 80gb hårddisk och DVD brännare!!!! mac är bra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 MAC är väll okej men spel utvecklare gör så att vissa spel bara funkar till PC . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg