Skywalker Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 dom största är som en vanlig windows pc, dom minsta som en mini tv (hårddisken alltså och så finns det bärbara förstås Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swooper Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Kort sagt: Man kan säga att en Macintosh är ungefär som en windows, fast bättre! :D Det är min åsikt iaf... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Kort sagt: Man kan säga att en Macintosh är ungefär som en windows, fast bättre! :D Det är min åsikt iaf... :huh: macintosh är en dator, windows är ett operativ system. ingen likhet alls Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 5 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 ok, men vad vill du kalla Windows-datorer då? att säga pc är fel eftersom mac också är pc. när man säger windows menar man "PC" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 ok, men vad vill du kalla Windows-datorer då? att säga pc är fel eftersom mac också är pc. när man säger windows menar man "PC" det heter ju pc. vad ska jag göra åt det. bli härskare över världen och byta namn på det? från början fanns väl bara pc så den fick heta så, sen kom mac och...ja dom kan väl inte bara byta namn!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 5 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 nej, mac och "PC" kom på samma gång, "PC" slog bara igenom först Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 jaha. ja då va det dumt att låta pc heta pc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swooper Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Egentligen var Mac först med musen och ikoner m.m. Microsoft härmade Apple (som tillverkar Mac) och skapade windows, som slog igenom först!! Lite fakta bara... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 ok jag har lärt mej något av detta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
benjamin sysha i min byxa 1 Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
benjamin sysha i min byxa 1 Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 lägg av då din sysha! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg