0013 Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Det är Annis(Draghons) andra användare. Det verkar så <_< Men jag kan ha fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 det där är min användare fast jag glömde mitt lösenord o admin hjälper inte för att få tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 Hrm.. Om det var din varför var Draghon så hemlighetsaktig då? Hon kanske bara är stolt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 ahh kanske det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 Det är Annis(Draghons) andra användare. Det verkar så <_< Varför skulle jag ha en hemlig användare för? Snälla... Hrm.. Om det var din varför var Draghon så hemlighetsaktig då? Hon kanske bara är stolt.. Stolt? Haha, försöker du vara rolig eller? Kom till min skola så får du se hur "stolt" jag är... Eftersom ni tjatar så kan jag väl säja det då. Det är Thunder. Är ni nöjda nu eller? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 Är det? Hmmm... <_< ..... då borde det stå Thunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 Men varför står inte det ? Namnet alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 Hrm.. Om det var din varför var Draghon så hemlighetsaktig då? Hon kanske bara är stolt.. Stolt? Haha, försöker du vara rolig eller? Kom till min skola så får du se hur "stolt" jag är... Eftersom ni tjatar så kan jag väl säja det då. Det är Thunder. Är ni nöjda nu eller? <_< det är inte Thunder det är jag Supersonic fast admin hjälpte inte att få tillbaka den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 Är det Super Sonic eller? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 SuperSonic eller Thunder ? Vem är det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 jag säger jag det är min så fattaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 jag säger jag det är min så fattaaa Jaja.... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.