CeZ Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 På el alamein finns det ett plan med 3 vridbara Machineguns och kan släppa åtta bomber i rad och sen måste du vänta och sen släppa 8 till HAR DU HITTAT DET? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 Jag har spelat det hos en kompis en gång men med den utrustningen på planet har jag aldrig kört det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 (redigerat) Man måste köra multiplayer för att kunna hitta d om jag inte minns fel. Men om du laddar ner nyaste versionen av bf så får du med battel of brittan* och om du kör tyskar där så kan du hitta 2-3 st stora bombplan. *är lite osäker på hur d stavas Redigerat 29 April 2004 av Schassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 1 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 NEJ! kör singleplayer på Battlefield 1942 välj El amein lr vad banan heter där finns det två jaktplan och (Bombplanet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 NEJ! kör singleplayer på Battlefield 1942 välj El amein lr vad banan heter där finns det två jaktplan och (Bombplanet) finns d :huh:d har inte jag sett eller så har jag d och gjönt bort d. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Annars heter det store "bombplanet" B17 även kallad B17 the flying fortress! *Fortress för att det var så stort!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tor Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Jag har det spelet och på El Alimen fins det ett bombplan som släpper åtta bomber i rad och det har två kulsprutor, om man går in på den kulsprutan längst fram å hoppar ut står man på vingen. man kan störta två gånger på plan mark me det!!!! :P :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 b-17 kan väll bara fälla 6 bomber åt gången? iaf det finns en b-17 i el alamein (eller va f*n banan heter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 vet nån var helikoptern fins i bf 1942 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.