Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

På el alamein finns det ett plan med 3 vridbara Machineguns och kan släppa åtta bomber i rad och sen måste du vänta och sen släppa 8 till

HAR DU HITTAT DET? :blink:

Gäst Bobby Orr
Skrivet

Jag har spelat det hos en kompis en gång men med den utrustningen på planet har jag aldrig kört det!

Skrivet (redigerat)

Man måste köra multiplayer för att kunna hitta d om jag inte minns fel.

Men om du laddar ner nyaste versionen av bf så får du med battel of brittan* och om du kör tyskar där så kan du hitta 2-3 st stora bombplan.

*är lite osäker på hur d stavas

Redigerat av Schassen
Skrivet

NEJ! kör singleplayer på Battlefield 1942 välj El amein lr vad banan heter där finns det två jaktplan och (Bombplanet)

Skrivet

NEJ! kör singleplayer på Battlefield 1942 välj El amein lr vad banan heter där finns det två jaktplan och (Bombplanet)

finns d :huh:

d har inte jag sett eller så har jag d och gjönt bort d.

Skrivet

Jag har det spelet och på El Alimen fins det ett bombplan som släpper åtta bomber i rad och det har två kulsprutor, om man går in på den kulsprutan längst fram å hoppar ut står man på vingen. man kan störta två gånger på plan mark me det!!!! :P :ph34r:

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...