Moody Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Datorn går så segt så det går nästan inte gå in på habbo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Det enda som är kul är att raca Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!danneboy! Skrivet 4 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 tibia suger så j*ävla hårt man går ju bara run och dödar råttor :angry: på habbo där e mot kan man köpa möbler och fixa ett eget rum :P och jag ska på peka att det e recon: 13-20 år :D så ni era j*vla t*ntar försvinn från mitt inlägg om ni inte e snälla :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Vad i hela fridens dagar snackan ni om, Habbo Hotel vad i hell vete i socker-skålen är det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Habbo hotel är en hemsida! man får bo på ett hotel och så kan man köpa möbler till sitt rum m.m. habbohotel.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tor Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 På tibia ska man inte alls bara döda råttor :angry: man kan döda orc å troll å sånt å när man kåmmer utt i main så kan man döda människor :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tony_the_master Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 tibia suger så j*ävla hårt man går ju bara run och dödar råttor :angry: på habbo där e mot kan man köpa möbler och fixa ett eget rum :P och jag ska på peka att det e recon: 13-20 år :D så ni era j*vla t*ntar försvinn från mitt inlägg om ni inte e snälla :angry: :angry: Kostar det nåt att skaffa habbo lr? vad bör man ha för data? Win98 med typ 258 i minne? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Man kan bli medlem på habbohotel.se det kostar inget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 fattar inte att jag KÖPTE pengar ( mynt ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skyliner Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 LooL Snarare Recon : 2 - 5 eller?... Det är för småbarn! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 fattar inte att jag KÖPTE pengar ( mynt ) Det är så dyrt att köpa mynt. man borde få möbler eller något tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Jag har ingen mobil så jag kan inte köpa mynt , jag racar istället ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg