56253 Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 Har blivit kompis med Watts, åkt tåg igenom två grottor, men när jag har kommit till den sista grotan så kommer jag inte vidare. VAD SKA JAG GÖRA?!?!?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Du ska slå på spakar på nått sätt så du kommer vidare. Om det är nått annat så kan dörrarna vara lite svåra att hitta ibland. Det var det för mig när den satt i en bergsvägg i sidan en gång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
56253 Skrivet 11 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 TACK. HAR KOMMIT VIDARE NU. HAR KLARAT DARK LORD(HUR j*vla LÄTT SOM HELST) 0CH ISLANDET. HAR KOMMIT TILL DÄR FLYGANDE STENARNA ÄR, DU VET, MEN DET FINNS EN UDDE DÄR JAG INTE VET VAD JAG SKA GÖRA DÄR. VET DU DET? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 flygande stenar??? kan du säga vad stället innan det du är nu heter så kanske jag kan hjälpa dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg