Boffaroffe Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 Dålig stil att höja egen titel till 30000! Jag höll på att spara till det! nu har jag ju bara ca hälften.... -.- får jag fråga en sak. (snälla mobba mig inte för detta, för jag har inta varit här så länge). Vad ska man ha den där saken till för egentligen :blink: :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 (89chrnil @ 29/04-2004 20:23:37) Dålig stil att höja egen titel till 30000! Jag höll på att spara till det! nu har jag ju bara ca hälften.... -.- får jag fråga en sak. (snälla mobba mig inte för detta, för jag har inta varit här så länge). Vad ska man ha den där saken till för egentligen :blink: :huh: Det såtr ju Grupp under sitt namn.. Och efter står det medlem..man kan ändra medlem till vad som helst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 kan du ge ett ex. SS, plzz :P . jag har sett att det står gruppledare, moderatorer. är det, det du menar :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 (Silver Star @ 29/04-2004 20:25:15) (89chrnil @ 29/04-2004 20:23:37) Dålig stil att höja egen titel till 30000! Jag höll på att spara till det! nu har jag ju bara ca hälften.... -.- får jag fråga en sak. (snälla mobba mig inte för detta, för jag har inta varit här så länge). Vad ska man ha den där saken till för egentligen :blink: :huh: Det såtr ju Grupp under sitt namn.. Och efter står det medlem..man kan ändra medlem till vad som helst.. jaha, jag trodde det var rankerna man fick ändra till vad man ville Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 =$.. Det e det man ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 =$.. Det e det man ska göra samla poäng?????vad menar du :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 Ommmnan köper den får man bestämma en egen rank! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 Ommmnan köper den får man bestämma en egen rank! nehe, du skämtar eller :wacko: nu blir jag snurrig är det rank eller grupp :wacko: :wacko: :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 29 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 Han sa fel först, det är ranken man ändrar, i ditt fall så ändrar man über fuskare till något annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 nej jag tror att det är att mån man är kändis eller uber fuskare eller nån annan titel då kan man typ kalla sig #7 legend eller #7 master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 30 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 <_< Det var ju det jag menade.. smart skaft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Dålig stil att höja egen titel till 30000! Jag höll på att spara till det! nu har jag ju bara ca hälften.... -.- vad är det för något? :blink: :blink: :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.