Shadow of Darkness Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 Vad skulle hända om nån Citerade men fekade det till en jätte dålig text ? Skulle den som citera få en varning då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 det kan man ju bara kolla upp om den personen skrivit det tidigare ju :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 Vad skulle hända om nån Citerade men fekade det till en jätte dålig text ? Skulle den som citera få en varning då ? Nej det skulle han/hon inte få.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 Klart att den inte borde få det. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 29 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 Klart att ni är dumma som inte fattar nånting :angry: Ni kan dra ni har inget här att göra :angry: # 21 nu visar jag bara så ta inte illa upp men se på det jag har citerat Det där får man väll varning för som jag har citerat och man säger till Admin att nån har skrivit det då får man väll en varning om den andra är oskyldig. ps.detta visade jag bara jag menade det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 (b @ 29/04-2004 19:54:14) Klart att ni är dumma som inte fattar nånting :angry: Ni kan dra ni har inget här att göra :angry: # 21 nu visar jag bara så ta inte illa upp men se på det jag har citerat Det där får man väll varning för som jag har citerat och man säger till Admin att nån har skrivit det då får man väll en varning om den andra är oskyldig. ps.detta visade jag bara jag menade det inte über coolt, B) hehehe :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 29 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 (redigerat) (89chrnil @ 29/04-2004 20:26:24) (b @ 29/04-2004 19:54:14) Klart att ni är dumma som inte fattar nånting :angry: Ni kan dra ni har inget här att göra :angry: # 21 nu visar jag bara så ta inte illa upp men se på det jag har citerat Det där får man väll varning för som jag har citerat och man säger till Admin att nån har skrivit det då får man väll en varning om den andra är oskyldig. ps.detta visade jag bara jag menade det inte über coolt, B) hehehe :P det är enkelt men får man förstöra för andra då måste man väll få en varning va ? Redigerat 29 April 2004 av b Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 (redigerat) §1.18 - Att använda funktionerna på ett felaktigt sätt fast det finns instruktioner om hur man skall göra. Den regeln är det väl ungefär? Redigerat 29 April 2004 av Ytterman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 §1.18 - Att använda funktionerna på ett felaktigt sätt fast det finns instruktioner om hur man skall göra. Den regeln är det väl ungefär? det ligger något i det du säger Ytterman :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 §1.18 - Att använda funktionerna på ett felaktigt sätt fast det finns instruktioner om hur man skall göra. Den regeln är det väl ungefär? På eran första sajt fick jag varning för det.! Tror den hette fuskarna nåt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.