Cider Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 (redigerat) Jo då, ta lite sats och spring.. det ska gå :P Redigerat 8 Maj 2004 av Cider Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 8 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Link kan inte hoppa så högt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 8 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Jippiiiii!, Jag klarade det tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 varse :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 8 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Jag är vid bossen men kan inte hoppa till dörren den är för långt bort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 tror du är vid fel dörr du :P man ska nämligen inte hoppa till bossdörren :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 9 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Jag har klarat bossen igår jag har kommit till Shadow temple och Spirit temple jag är fast i shadow temple men håller på i spirit jag tycker att det i allafall är bra att jag har lyckats hitta hover boots. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Vart har du fastnat i shadow temple? Vill du ha en guide på den? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Du kan iallafall glädja dig åt att Bongo Bongo (Bossen i Shadow temple) är aslätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Du kan iallafall glädja dig åt att Bongo Bongo (Bossen i Shadow temple) är aslätt Många tycker att den är svår. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 9 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Jag kan inte komma förbi gallret och vill jätte gärna ha en guide och när jag läser guiden om Bongo-Bongo tycker jag att den verkar lätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Jag skrev en guide i det andra forumet, titta där vetj ;) a Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg