black_eagle Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 jag lovar att jag inte gjort nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 hmm...........................................jag vet inte om jag får skriva detta men ad awere tar bort coocis som ni skickar ner till våra datorer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 det där var brott mot §1,6 (flooding)! det är andra gången jag ser det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 det där var brott mot §1,6 (flooding)! det är andra gången jag ser det! oops såg inte :oops: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 4 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 men detta är ändå konstigt ingen kan mitt lösen tror jag men jag hade precis sparat i hop till en rank också så kommer nån och fuskar bort den :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Men hur kommer ni på hur dom är samma person? Kan ni kolla IP eller? Vi kan kolla mycket mer än ni vet ;) Så att försöka fuska till sig poäng är inte så lönsamt ;) Men min kompis vill regestrera sig men han har en sån seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg dator så han måste regestrera sog här. Men då blir jag anklagad för fusk. :new_cussing: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel Kamali Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Alltså byt lösen-ord då så kan ingen hacka er(Om han inte är proffisionell hackare så klart) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Men ha ett lösen ord som tex 3hyuaf"#&% det är svårt för en hackare då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Jag har inte fått någon varning än som tur är men jag tycker det är konstigt att dina poäng försvann Viktor_2003 för helt plötsligt hade du 0 poäng och jag trodde att du hade gett de till Megaman_x95 för han hade mycket poäng för att ha skrivit lite inlägg men om någon loggat in och tagit dina poäng kan du se det på Överföringar... Och jag tyckte att det var konstigt att Gameking hade 4 varningar när man blir avstängd på 3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Och jag tyckte att det var konstigt att Gameking hade 4 varningar när man blir avstängd på 3! Tycker inte jag, kolla reglerna ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 5 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 men man får börja med 500 poöng nu och vad har hänta mad dina 3000 poäng joe cool??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FBK rulez Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 men man får börja med 500 poöng nu och vad har hänta mad dina 3000 poäng joe cool???han har väl slösat bort dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.