viktor_2003 Skrivet 7 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 va vad menar du ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 tänk om nån kompis vill registera sig o den andra gör en användare till ahn eller hon på sin data så det är att gameking ger bevis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 7 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 ok då fattar jag vad du menar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 Alltså du menar om en kompis registrerar sig på din dator? Då gäller §1.16... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 7 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 det vet jag det kan man kolla på inläget den här regeln angående 2pofiler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 jag råkade göra de fusket en gång då fick jag 2 varningar men sen så kom min kompis nästa dag o skulle va hos mig då gorde vi en andvändare åt honom på min dator... sen gav han mig sina 500 poäng för att fp va me i ngcteamet... då fick jag 2 varningar för d... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 9 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 osis men då läste du itte reglerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 MEN D VA JU EN KOMPIS SOM REGGADE SIG I MIN DATOR SÅ FÅR JAG VARNING FÖR D!! O SLUTA SÄGA "ITTE" SKRIV "INTE"!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 hur ska admin veta att det var en ompis och inte du själv????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Splash Damage Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 Ahha! jag fattar men det är ju regelbrott.! STÄNG AV ALLA ANVÄNDARE SOM GÖR SÅ.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 men jag har inte gjort 2 användare själv jag lovar admin snälla tro på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable lover Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 men om nån gör en användargrupp och man går med i den kan dom typ se ens ip då då kan dom ju haka sig in på datorn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.