KazeN Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 jo, det har jag visst.. men det kanske kommer till n5 och det har jag inte.. så DÅ är det onödigt å köpa.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 (redigerat) okej,sorry....jag missförstod mig... jag kan vara ganska :wacko: och :blink: ibland Redigerat 30 April 2004 av ps2_boy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 30 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 jo, det har jag visst.. men det kanske kommer till n5 och det har jag inte.. så DÅ är det onödigt å köpa.. Meh, om du köper N5 då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 gör inget, om jag skulle köpa n5 (vilket troligtvis INTE kommer hända) så skulle det kunna hända att jag köpte det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 30 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Ska du köpa någon annan konsoll lr? lr ska du gå över till någon av konkurenterna? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 detta har inte med saken att göra och f*n heller att jag skulle överge nintendo men man köper inte ne konsoll bara för ett spel.. man kan inte heller ha alla konsoller från nintendo som finns det vore vansinne? inge mer offtopic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 30 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Okok.... :P Men hur tror ni ww2 ska se ut, jag tror de behåller cel-shading? vad tror ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 jo det gör har det säkert.. jag hoppas det blir fler tempel man ska klara av iallafall.. och att det kommer till gamecube B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Vad är N5 förresten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 det vet knappt jag heller, men det ska vara en konsoll antar jag.. tror ni wind waker blir bättre än första? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 30 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 (redigerat) Manga master, gå in offtopic Hmm... KazeN^ det är svårt att säga, men det finns säkert en massa uppdateringar.... typ som majoras mask var för oot... EDIT: kom på en sak, typ som ocarinan i MM, så måste man hitta tillbaka den i ww2 kanske..? Redigerat 30 April 2004 av Omega Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Vet inte om jag ska köpa det. Blir ju ganska dyrt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg