ajar Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Salzalada: Hehe, nej tyvärr. Men Morris är ett namn jag gillar väldigt mycket, och gissa varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Acet0neN Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Är inte märkesnörd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Jag har ganska mycket märkeskläder.Men de är för att märkeskläder håller oftast mycket bättre än vanligt skräp,plus att märkeskläder oftast har mycket bättre passform om har vältränad kropp :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 har kanske några men inte många :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Jag bryr mej inte om märkena.. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Gucci eller Prada det är frågan, ska det bli Guccibrillorna? Lite shadeade sådär. Passar grymt till en nyvaxad backslick och en rosa lacoste piké. Här finns det resurser flickor, i mina tajta versace badbrallor finns det feta resurser. En flarra dompa går ju lös på ett par tusen, men vafan brände 120 000 förra året, på en vecka. Farsan ströp krediten i 2månader, men det är glömt nu ;>. Behöver jag säga mer? Nu ska jag till troppan och sitta o sippa rosé med Madde hela dagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Min kompis e det :P men jag bryr mej inte om det e märkes eller inte bara dom e snygga :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xlayer Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 jag använder nästan bara märken som DC,adio,element,world industries,quiksilver,ès och sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 (redigerat) Jag tar på mig olika sorts kläder, märkeskläder också, men inte så mycket... Redigerat 17 Februari 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X-Player Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Varför använder du bara sådana kläder då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Gucci eller Prada det är frågan, ska det bli Guccibrillorna? Lite shadeade sådär. Passar grymt till en nyvaxad backslick och en rosa lacoste piké. Här finns det resurser flickor, i mina tajta versace badbrallor finns det feta resurser. En flarra dompa går ju lös på ett par tusen, men vafan brände 120 000 förra året, på en vecka. Farsan ströp krediten i 2månader, men det är glömt nu ;>. Behöver jag säga mer? Nu ska jag till troppan och sitta o sippa rosé med Madde hela dagarna. stureplansbögis! NAPALM PÅ SÖDER Å ÖSTERMALM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Gucci eller Prada det är frågan, ska det bli Guccibrillorna? Lite shadeade sådär. Passar grymt till en nyvaxad backslick och en rosa lacoste piké. Här finns det resurser flickor, i mina tajta versace badbrallor finns det feta resurser. En flarra dompa går ju lös på ett par tusen, men vafan brände 120 000 förra året, på en vecka. Farsan ströp krediten i 2månader, men det är glömt nu ;>. Behöver jag säga mer? Nu ska jag till troppan och sitta o sippa rosé med Madde hela dagarna. Haha tror du han var seriös eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.