Gäst Elite Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Jag har bara märkeskläder ibland. Oftast har jag bekväma kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Nja, ibland har man väl köpt nåt, men ibland hittar man ju ett par skitsnygga jeans som inte är något så jätte känt märke. Huvudsaken är ju att dom är snygga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Märkeskläder (utom "idrottsmärken" typ Adidas, Nike, Puma) är för veka personer som inte kan hålla sig fast i trädgrenen som sticker ut när man forlsar förbi i strömmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Ja lite sånn märkes nörd får man väll säga att man e... Fast ja bryr mejj inte så mkt ändå... Fast ja gllar Levis kläder en del... Men ja går lika gärna runt i mina jogging brallor som märkes byxor... Å jag hatar JL JL står för J***a Looser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 (redigerat) Njä bryr mej inte så mycket om märket, bara plagget är snyggt så skiter man i vad det är för märke.Men det är klart det är kul att ha fina kläder även om det är märkeskläder. Bortsett ifrån skor, då får det inte va något gammalt krafs ifrån Ge-kås ! ( Ullared ) Redigerat 13 Februari 2006 av outside enemy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Märkeskläder (utom "idrottsmärken" typ Adidas, Nike, Puma) är för veka personer som inte kan hålla sig fast i trädgrenen som sticker ut när man forlsar förbi i strömmen. Word! där satt den tjuittan. Jag tror att sånna som inte har märkeskläder a'la JL, Tiger of sweden osv är mindre starka psykiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Jag har bara ett par märkeskläder: En We-tröja(ärvt av syrran) En tröja med det nya märket Morris Och såklart Converse skor. Och snart ska jag köpa ett par Vans för att de ser så bekväma ut och är snygga. Bryr mig inte om märket så mycket men favoritmärket är Whipping Floyd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 @Ganon, menar du att Herr Morris från Disney Channel har hjort ett eget märke! ;P Aja, ej offe topic nu... Händer väl att jag köper nåt märkesplagg nån gång då och då, mest för att de är sköna och snygga. Annars är jag inte en så stor fantast av märkeskläder, men ibland så känner jag att jag bara måste ha ett märkesplagg idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Nja, Nog brukar jag ganska ofta gå omkring med Lee eller Cinema Jeans och Diesel tröja. Men det är inget nödvändigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 ja har rätt mkt märkes kläder. det mästa är det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Folk som endast använder märkeskläder är rädda för att stå ut från mängden. Dom är rädda för att vara "anorlunda". Dåligt självförtroende är vad det handlar om. De flesta kläder har ju ett märke, dock äger jag tex inga 700krs Lee-jeans. Har istället mer okända märken, som kostar mellan 200-400 kr. De enda kända märkena jag äger är väll Puma/Nike/Adidas skor, träningskläder och en och annan T-shirt/hood. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 jag har inte särskilt mkt märkeskläder men om jag får välja väljer jag ju det färe vanliga! jag gillar Peak framför allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.