DragonMaster Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Jag såg onskan idag på DVD och jag tyckte den var hemsk men bra. Nu vill jag veta erat omdöme på denna film! dvs om den var hemsk osv. och hur många plus ni ger den av 5. jag ger den 4 av 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 har inte sett den men verkar typ 3/5 ska se den snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Lol, har sett den 3 ggr och jag ger den 4,5/5 men boken var bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 2/5..det finns bättre men den är jätte bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 En mycket bra film. Betyg: B) B) B) B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Välspelad film med klockrena scener. Andreas Wilson är den mest lysande personen i filmen. Jag som filmrecensent ger den 4/5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 den e as bra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 visst var jag studig filrecensent! Men den är ju Asbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas_e_Cool Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 ja vill se den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 jag ger den, 3/5, eftersom jag bara sett halva, men det var bra det lilla jag såg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas_e_Cool Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 (redigerat) e den bra eller super bra? Redigerat 11 Maj 2004 av Nicholas_e_Cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 en 3a Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.