Gäst Soffan Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Jag tyckte dom var grymma :D Grymmare än Team Rocket iallafall! Jag tippar nog att brock är den nya Gymledaren i den staden som dom är påväg mot! Det tror jag iallafall eller så en annan som Ash känner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Nää.. Det är ju petalburg... där är mays farsa Norman gymledare.. Brock kommer föresten med sen.. Efter han har räddet pewter gymmet.. och gett bort alla sina pkmn förutom nån konstig.. kommer ej ihåg den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 (redigerat) han tog med sig pickatshu(ÄR INTE SÄKER HUR MN STAVAR) :lol: :lol: . Redigerat 26 Maj 2004 av kalle_anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Nää.. Det är ju petalburg... där är mays farsa Norman gymledare.. Brock kommer föresten med sen.. Efter han har räddet pewter gymmet.. och gett bort alla sina pkmn förutom nån konstig.. kommer ej ihåg den Aha... Är det därför May störde honom när han skulle fråga :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Då träffar dom May´s bror hos Norman och han hänger med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Jaha.. Den lilla killen!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Max tror jag att han heter.. och ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 Det var inte speciellt bra idag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 Jo Max var rolig. Speciellt när han retade "Al" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 a han var kul han visste mer en MAY Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Hehehe... Han var faktikst lite rolig men det kommer nog fler serier som är bättre :D Jag vill att det ska hända något! Jag vill se vilken första pkmn han fångar! P.S Ni som vet vilken första pkmn han får så får ni inte säga det tack D.S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Jo Max var rolig. Speciellt när han retade "Al" Han sa alf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.