0013 Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Det är ju nästa samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Det där med Epelepsin kan ja ta en närmare titt på Det va så här att dom va med porigon i cyber rymden. då avfyra team rocket några misiller mot dom. pikachu gjorte thunderbolt och paja alla misiler. då kom det en skenande ljus i blå och röd som skicka in 800 barn på sjukhus TAGIT FRÅN SEREBII NET Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Du vet att du inte får skriva ner saker från serevii net från andra sidor va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 f*n också Pokemon kommer inte i sommarlovet jag såg i www.tv4.se tv guiden :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 pokémon e bra. synd att han lämnade sina gamla pokémon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 (redigerat) Jag tycker faktiskt att Poke´mon-filmerna är jättebra. Trots att jag är för gammal för sånt. Jag har sett alla avsnitt på TV4. Eller inte alla när de nya Poke´mon kom. Redigerat 4 Juni 2004 av Jonte The Winner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 inte alla Johto heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 inte alla Johto heller Nej, precis, men det var dem jag menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Nej dom har slutat sända va? Hoppas det för jag såg inget ida. Det var Dröm start(va det nu e för skit) Nej slutar dom? Do-Oh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Nej dom har slutat sända va? Hoppas det för jag såg inget ida. Det var Dröm start(va det nu e för skit) Nej slutar dom? Do-Oh Det verkar så i tidningen iallafall. Det har inte varit något på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Gissar på att det är ett uppehåll över sommaren =/.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Tråkigt :( jag som vankade tidigt för o se det :( (jag brukar vakna sent) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.