Moody Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 jaha men då förstår jag!! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 O du trodde at Mario från dem andra spelen var med i Pokémon..LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Ja men jag kunde inte veta det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Alltså åhh. Nej, Jag menar medlemen(PÅ FUSKA.SE) Mario_Master. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Nu förstår jag inget... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Gah, vi hade ett litet krig jag 0013 mot Mario_master (en medlem på fuska.se) Han trodde att ash skulle möta en stentränare innan han hade fångat treecko, och det trodde inte vi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas_e_Cool Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Alldrig sett de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Hur många avsnitt finns det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Många.. du kan kolla serebii.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Såg ni Ash missade nästan båten men han kom på en pidgeot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Missade det idag.. Vaknade 9.30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.