Gäst Soffan Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 (Felstavat kanske) Den kommer ju ikväll men är den bra? HAr hört lite från mamma & pappa att den verkar vara bra. Fast nu frågar jag er som är inte helt tom i huvudet. Är den bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 En av de bästa filmer jag sett (om man räknar bort starwars). Spelar in den just nu, synd att tv4 inte visar den i 16:9 (widescreen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Okej... Den var faktiskt mycket bra! Ser den också :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 vad är det för film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 det är typ om en kille som har nått fel på benet sen när han typ får det lagat börjar han springa också springer han runt hela världen ocksÅ! var min favorit film när jag var liten såg den hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 det är typ om en kille som har nått fel på benet sen när han typ får det lagat börjar han springa också springer han runt hela världen ocksÅ! var min favorit film när jag var liten såg den hela tiden! ok! låter lite konstigt... :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Sh*t, jag trodde jag såg på rätt kanal, men jag såg på femman! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 stackars dej filmen är ju s*it bramen asså den där löjtnant dan är ju helt galen när dom är i stormen på båten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Jag såg den.. Den var bra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 den är ass bra... men han är typ nåt fel i huvudet så han går med på allting liksom... till och med kriget i vietnam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Jag missade kriget.... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Hehe när han visar skottskadan för presidenten då? :lol: Jaja den var iallfall bäst :D Måste nog köpa den på DVD lr VHS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.