# 21 Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Publicera era favoritsportgrodor här. B) Jag sätter igång med några under VM. B) "Nu kan ju finnarna slå en icing utan att det blir icing...." Kinch under matchen Finland-USA när USA tagit ut keepern och Finland har powerplay.. "och där är pucken i mål...men det är redan blåst...men domaren pekar för mål......jag tyckte redan han hade blåst av...." Kinch efter Jasjins 1-0 mot Danmark "Och så har vi lite allsvenska halvtidsresultat...där ser vi att Djurgården har vunnit"... Kinch igen.. "apropå förstärkningar från NHL..tror du inte att finnarna skulle behöva förstärkas med Selänne och Paul Kariya?..." studiokillen inför matchen Finland-Ukraina "...och Sverige kan med stor möda forcera spelet ända ner till Ryssland!" Åke Unger "Och där blåser Slovakien en icingpuck.." Åke Unger "Anfalla, ska Sveriga anfalla vad tycker du???" Unger till Södergren: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 vadå sportgrodor?vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 "Hockey matchen slutade 0-0 efter period siffrorna 0-0, 0-0 och 0-0" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 1 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 vadå sportgrodor?vad menar du? Felsägningar i Sportvärlden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 (redigerat) "Och Sverige vinner mot Argentina med 1-1, det är helt otroligt!" Under fotbolls VM 2002 Redigerat 1 Maj 2004 av Broder Kassler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Publicera era favoritsportgrodor här. B) Jag sätter igång med några under VM. B) "Nu kan ju finnarna slå en icing utan att det blir icing...." Kinch under matchen Finland-USA när USA tagit ut keepern och Finland har powerplay.. "och där är pucken i mål...men det är redan blåst...men domaren pekar för mål......jag tyckte redan han hade blåst av...." Kinch efter Jasjins 1-0 mot Danmark "Och så har vi lite allsvenska halvtidsresultat...där ser vi att Djurgården har vunnit"... Kinch igen.. "apropå förstärkningar från NHL..tror du inte att finnarna skulle behöva förstärkas med Selänne och Paul Kariya?..." studiokillen inför matchen Finland-Ukraina "...och Sverige kan med stor möda forcera spelet ända ner till Ryssland!" Åke Unger "Och där blåser Slovakien en icingpuck.." Åke Unger "Anfalla, ska Sveriga anfalla vad tycker du???" Unger till Södergren: hur kan du håla reda på allt vad dem säger???!!! :blink: :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Såna där citat glömmer man aldrig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Såna där citat glömmer man aldrig ;) men det e så många!jag tittar på f-1 men glömmer efter några dagar(eller tidigare) vad dem säger! :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Skriv upp det da om det var något kul de sa :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Skriv upp det da om det var något kul de sa :P bra tips!tack! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Publicera era favoritsportgrodor här. B) Jag sätter igång med några under VM. B) "Nu kan ju finnarna slå en icing utan att det blir icing...." Kinch under matchen Finland-USA när USA tagit ut keepern och Finland har powerplay.. "och där är pucken i mål...men det är redan blåst...men domaren pekar för mål......jag tyckte redan han hade blåst av...." Kinch efter Jasjins 1-0 mot Danmark "Och så har vi lite allsvenska halvtidsresultat...där ser vi att Djurgården har vunnit"... Kinch igen.. "apropå förstärkningar från NHL..tror du inte att finnarna skulle behöva förstärkas med Selänne och Paul Kariya?..." studiokillen inför matchen Finland-Ukraina "...och Sverige kan med stor möda forcera spelet ända ner till Ryssland!" Åke Unger "Och där blåser Slovakien en icingpuck.." Åke Unger "Anfalla, ska Sveriga anfalla vad tycker du???" Unger till Södergren: Dem är ju Gryma # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 den andra var bäst # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.