Nafrali Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 "Och Sverige vinner mot Argentina med 1-1, det är helt otroligt!" Under fotbolls VM 2002 Men efter det säger dom att Argentina hat förlort.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 "Hockey matchen slutade 0-0 efter period siffrorna 0-0, 0-0 och 0-0" den hära var bäst.jag har för mig på hanbolls vm så var det på radio, p1 eller något sånt, så sa dom "och herre j*vlar sverige vann VM guld i handboll" sen sa den andra att han skulle lugna ner sig lite granna och be om ursäkt att han svor :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 det ser mörkt ut på cammerons avbytar bänk....=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 det ser mörkt ut på cammerons avbytar bänk....=) Den va bra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 (Broder Kassler @ 02/05-2004 20:19:16) det ser mörkt ut på cammerons avbytar bänk....=) Den va bra ;) just ja, den ja, den är lugnt number one, fast jag har fö mig att det var ett annat lag som spelade :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 (redigerat) "Jonas Höglund i en perfekt VM-toppform" Hörde den nyss, på tv3... Heter nämligen just Jonas Höglund! :lol: Redigerat 9 Maj 2004 av Bumble Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.