Simme Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 nu har jag fastnat igen jag är i vattenfalltemplet och tiden tar hela tiden slut och jag kan inte klara alt är det nåt man ska göra för att klara hela spelet utan att sprä :( ngas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 jag vet inte. men ett tips är att spela "song of time" baklänges. då går tiden hälften så snabbt (om du tyckte att tiden gick snabbt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simme Skrivet 2 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 det ska jag prova Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 gör det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Song of time baklänges det fungerade för mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Song of time baklänges det fungerade för mig ja, det är ganska bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simme Skrivet 3 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 ska man altså klara hela spelet på 6 timmar eh okey Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 nej...men när du spelar song of time sparas allt du fått (ej antalet utan bara själva föremålet...) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Tips: om man vill ha mer tid så spela bara song of time baklänges (inverted song of time: pil ner, A, pil höger, pil ner, A, pil höger) det gör jag alltid så fort jag har kommit ut ur klocktornet. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linus111 Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Jag klarade Zelda på 2 veckor det var skitlätt Jag tycker det är dumt att man bara kan använda sista masken mot bossar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Jag klarade Zelda på 2 veckor det var skitlätt Jag tycker det är dumt att man bara kan använda sista masken mot bossar Vad har det med denna tråd att göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 (Rumiko @ 05/06-2004 21:28:04) Jag klarade Zelda på 2 veckor det var skitlätt Jag tycker det är dumt att man bara kan använda sista masken mot bossar Vad har det med denna tråd att göra? det undrar jag också...det finns en film där man ser en snubbe klarar snowhead tempel på 4 minuter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg