# 21 Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Jag tycker att vi borde starta upp en tipsliga där man kan tippa matcher under EM i fotboll. Jag är Tipsgeneral på ett Lövenforum där man tippat Lövens matcher under säsongen & landskamper. Nu håller jag i VM-tipset. Jag tycker att det här skulle vara bra eftersom det finns många fotbollfans här på fuska.se. Jag erbjuder mig att kunna vara Tipsgeneral under EM om detta blir av. Matcher som kommer att tippas är alla matcherna i Sveriges grupp, slutspelet & andra intressanta matcher ( England-Frankrike, Portugal-Spanien ). Skriv gärna era synpunkter på detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Låter intressant =) Är gärna med och tippar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 (redigerat) Jag är lite dålig inom fotboll och annan sport men jag undrar... Vad är tippa? Redigerat 2 Maj 2004 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 2 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Jag är lite dålig inom fottbol och anna sport men jag undrar... Vad är tippa? Gissa slutresultatet i matchen. B) Admin: Om detta blir av. Kan isåfall ett subforum öppnas för detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Jaså... Ja tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Också kan man kanske vinna poäng ifall man tipsar rätt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 3 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Också kan man kanske vinna poäng ifall man tipsar rätt ? Poängen ser ut som så: 3p Rätt resultat 2p Rätt måldifferens + rätt lag 1p Rätt lag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 jag e gärna med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 E det du som ger poängen ? Sånafall ska jag skicka in lite poäng innan matcherna .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 3 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 E det du som ger poängen ? Sånafall ska jag skicka in lite poäng innan matcherna .. Det blir väl isåfall så att det blir så i matcherna som delpoäng.Man får inte poäng på det sättet. Vinnaren får 100p. Tvåan 75p. Trean 50p. Om jag nu får hålla i den här eventuella tävlingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Menar du att man ska betala för att få vara med ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 3 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Menar du att man ska betala för att få vara med ? Nej. Men om man vill får man skicka bidrag. Får jag in mycket bidrag höjs summan. B) OBS: Ni måste inte ge mig bidrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.