Mezox Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 (redigerat) Till vem ska man ge spökmasken. Redigerat 2 Maj 2004 av bulbasaur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 den där bruna? Den ska du ge till pojken på kyrkogården.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Tack, jag tror jag vet vem du menar. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 vad bra! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 (redigerat) först ska man ju lämna kanin masken till vakten i kakariko village sen får man en skelett mask så ska man ju lämmna den till skull kid i lost woods men var jag hittar han inte jag kan bara hitta där man ska spela samma låt som dem hur ska man göra för att lämmna masken till honom?? Redigerat 4 Maj 2004 av kimp@n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 den där bruna? Den ska du ge till pojken på kyrkogården.. hur ska man lämmna masken som man får innan?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Den ska du lämna till Horror barnet i Lost woods! Det som är ensamt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Den ska du lämna till Horror barnet i Lost woods! Det som är ensamt ;) är han vid dom två stubbarna eller vid det ensammna trädet?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Är han inte direkt till vänster när du kommer in? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Jo, han är direkt till vänster bär man kommer in. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 bra :) då misstog jag mig inte :P Hittar du?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 bra :) då misstog jag mig inte :P Hittar du?? japp har alla masker nu tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg