Gäst Red_fox Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Jag behöver hjälp i Zelda oot,i gandorfs slott.Jag vet inte hur man ska få tag i det sista myntet i eld rummet som finns längst ut på en ö ute i lavan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Jag är inte säker på att det här är rätt rum men jag tror det :) Du ska ha på dina glidstövlar hela tiden.. samla in silver rubinerna och på en avsats kasta ner en stor sten för att nå den sista... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Är det sånna pengar som finns i ice cavern? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Är det sånna pengar som finns i ice cavern? precis =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 (redigerat) Jag trodde att det bara fanns i ice cavern. Redigerat 2 Maj 2004 av bulbasaur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mazzix Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 du ska kasta en svart klippa från plattformen med guldhanskarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mazzix Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 du ska kasta en svart klippa från plattformen med guldhanskarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 (redigerat) Skriv inte två EXAKT samma saker i rad. :angry: Redigerat 2 Maj 2004 av bulbasaur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 måste folk skriva om saker man redan skrivit? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 :P Jag håller med, Cider... Men vissa vill väl framstå som hjltar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 mm... Försöker ta åt sig äran som nån annan har gjort ju!! hehe :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 :( Precis! Jag brukar dock göra samma sak ibland... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg