zelzuke Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 men jag längtar tills det så jag kan köpa dom där rune legsen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 ja dom där "rune legsen"...... :lol: jag ska lämna tillbaka min cannon så får jag 750 k gp för den!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 ok. var köper man rune large ? (helmet) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Champion guild... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 (redigerat) Jag sålde 450pilar(bronze) nån snube köpte dom för :lol: 10k!! :lol: på ett drop party hittade jag en hallowen mask en tomte mössa och rune legs och Rune Medium helmet! Redigerat 9 Mars 2004 av THE GHOST Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 (redigerat) hur mycket för tomte mössan och hallowen masken? själv vann man ett nytt r2h idag jag duel med stake Rune legs mot r2h.... jag vann detta saker har jag nu i armour väg och vapen: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/rune_saker_med_mera.PNG Redigerat 9 Mars 2004 av Puma_Thiman_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Jag kan inte köra members game, fast jag är medlem :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 betala du med kort eller utan kort? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 (redigerat) ok jag fick vann nyss en rune large helmet :) (betala du utan kort tar det ett tag innan du kan) Redigerat 9 Mars 2004 av 3345 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 ok.. grattis! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 9 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 shit puma du är ju rik hur mycket quest points har du nu då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Tomte mössan och hallowen masken är inte till salu! men om jag ändrar mig så säger jag till! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg