xiaoxiang Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 tomma runor... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 man får bara 5 xp per tom runa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Jag köper 3k rune essence nån som säljer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 På min kompis data fasnar det när den laddar upp till loding uppdate server elelr nåt sånt han har en ny data men vet nån vaffö det iinte funkar :blink: ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Det beror antagligen på datan för att rune scape kräver minst 300mgz och 64 mb ram tror jag det är och den datan kanske inte hade det eller så är det för att han hade dålig internet uppkopling. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 har han java läsare? Viktor_2004 e det du som e Lapp på Rs2? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 japp d e jag... vad menar du med läsare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Vart får man Pieces? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Det beror antagligen på datan för att rune scape kräver minst 300mgz och 64 mb ram tror jag det är och den datan kanske inte hade det eller så är det för att han hade dålig internet uppkopling. Han har bätre än det men det funkar endå inte och han sa att hadde java spelare. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Vart får man Pieces? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 vad e det för något? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 vad e det för något? Vet ej men ja behöver! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg