ELF Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Det ska finnas någon länk till RuneScape sidan eller så är det en knapp man loggar in med direkt i programmet så komme du dit. Kommer inte riktigt ihåg. Jag testade programmet 1 dag bara. Det är bara att leta i programmet så fattar du nog hur man ska göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koopa Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Det ska finnas någon länk till RuneScape sidan eller så är det en knapp man loggar in med direkt i programmet så komme du dit. Kommer inte riktigt ihåg. Jag testade programmet 1 dag bara. Det är bara att leta i programmet så fattar du nog hur man ska göra. om då får jag prova mig fram Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 jag har kommit till canifis men hur får man splitbark armor? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 nej men den måste var synlig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ta v bright istället för dark Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 man kommer bara in på nåt annat ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 1337 Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 jag har kommit till canifis men hur får man splitbark armor? Först mnåste du fixxa bark, sen gå te han i wizards tower tror ja :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 hur fixar man bark?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 1337 Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 Man hugger hollow tree's i canifis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 fö att få splitbark moste man ha fine cloth också....vet inte va man få dom.....men dom kostar typ 12k styck ha ja set.....sen så kostar de:47k få splitbark armour.....(pl8) sen vet ja inte mer :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Man måste göra Shades Of Mort'ton questen.. Lite Fakta (på engelska): http://runevillage.com/quest2Mortton.php Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 (redigerat) jag har kommit till canifis men hur får man splitbark armor? DUDE!! du måste fixa fine cloth (20k gp cost från spelare eller hitta dom i chest .. vet inte) .... Med bark också.... JAg säljer bark 1k ea. Redigerat 19 April 2005 av AHMEDE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 1337 Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 Fine cloth fixxar man när man kör shade mini game sak tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg