Gamer 1 Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Nu har jag Dödat Ganon Det var kul. :D :D :lol: : Men man kan ju inte spsra :angry: Varför ska du spara efter att du har klarat det??....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Jo För det kan vara kul att spara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 jaha...ok....kul? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Jag har Big gorns svärd nu Jag är bäst Jippi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Är du bäst för att du har Biggorons sword? :P Då är vi alla det? :lol: Men det händer väl inget efter man klarat spelet?.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Nej... det händer inget...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 okidoki... Bara att börja om på nytt eller? ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Ja.... Det är inte som ww.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Ja.... Det är inte som ww.... hur e´re där då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Då får man ju "nya" kläder också får man färgkameran... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 vad kul! :) ska man gö nåt mer sen eller...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Man kan sammla alla guld spindlar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg