Hoppa till innehåll

Internet Radio?

Gäst Golden Star

Rekommendera inlägg

Gäst Golden Star

vet någon not bra pogram som man kan lyssna på radiostationer utan att ljudet går bort ibland?? :blink: alltså att man lyssnar på radio på internet!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Winamp!! det är ett jätte bra program, spelar även mp3 och filmer och cd skivor. det är gratis också, eller ja, det finns en gratis verision, som är bara lite mindre bätre än hela... men det kommer inte upp massor av popups att man måste ha hela, det är bra, sen är det typ buggfrit! och så klart som du fråga kan man både sända och lyssna på radio med den(sända är skit svårt! om man inte kan det villsäga)

http://www.winamp.com/player/free.php här kan du välja olika delar av programet, 1,2,3 (630 KB. 4.20 MB. 7.69 MB) olika storlekar, inehåller olika grejer, den som är störst har, mest av free winamp...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star

Winamp!! det är ett jätte bra program, spelar även mp3 och filmer och cd skivor. det är gratis också, eller ja, det finns en gratis verision, som är bara lite mindre bätre än hela... men det kommer inte upp massor av popups att man måste ha hela, det är bra, sen är det typ buggfrit! och så klart som du fråga kan man både sända och lyssna på radio med den(sända är skit svårt! om man inte kan det villsäga)

http://www.winamp.com/player/free.php här kan du välja olika delar av programet, 1,2,3 (630 KB. 4.20 MB. 7.69 MB) olika storlekar, inehåller olika grejer, den som är störst har, mest av free winamp...

tack för svaren!men kan filen skada datoren?för det kom upp en ruta där det står att om man öppnar eller sparar filen då kanske kan det skada datorn... :unsure:

och det vill jag inte! :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det gör det altid, som Schassen säger, typ någon säkerhets grej som du går med på att microsoft inte har ansvar över vilka filer som kan laddas ner, men dessa filer vet jag att dom är riskfria! go for it! behöver du mer hjälp adda mig på MSN: [email protected], kan va lite problem att få fram radion, men när du väl får fram det så finns det typ 7000 radiostationer med olika saker som sänds

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja det vet väll alla att desa går, men nu kanske inte du såg att det flöjde med massor av bra saker med programet, men ja, jag trodde att han va ute efter någo bätre än windows media player, plus han kanske inte har det..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star

Du kan ju gå in på Windows Media PLayer och tryck på radio... Där så kan du ju välja olika radiostationer!

det har jag prövat men det finns inga bra stationer! :(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...