Cider Skrivet 6 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Måste jag inte komma förbi virveln som är innan plattformen till vänster då? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 det är bara att försöka springa upp och göra kullerbytor så ska det gå. men det kan ta ett tag.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 6 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Men jag har hållt på aslänge nu! :( Jag kommer varken framåt eller bakåt för den delen, sitter helt fast :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Det är lätt... jag hade iaf inga problem med det... Men jag kommer inte ihåg vad jag gjorde... Jag tror att jag andvände longshooten... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 6 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Du minns inte vad..? Jag har försökt och hitta men inte sett nåt jag kan skjuta på... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Ähhh.... Checka gamefaqs... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 6 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 latmask.. <_< aja får la titta då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Är man latmask ifall man inte kommer ihåg?...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 6 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Är man latmask ifall man inte kommer ihåg?...... nej menade inte så :P sorry.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Aså skjut med pilarna på ögat då öppnas gallret skjut med din loongshot på kistan som finns där inne då kommer du dit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 7 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Tackar!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 (redigerat) Fungerade det? :unsure: Redigerat 8 Maj 2004 av Biggoron sword Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg