Nomatic Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Vad gör man på det spelet? Menar du det spelet där uppe??.....nja lite svårt att förklara man måste se animen lr läsa mangan för att förstå :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Va menar du?.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 pricis vad menar du :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Va menar du?.... vad menar du?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Ähh, skitsamma.... Jag undrade vad du mena med att läsa mangan lr animen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Ähh, skitsamma.... Jag undrade vad du mena med att läsa mangan lr animen... men alltså man måste se "animen" lr läsa "mangan"....ne detta spårar ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Om ni ska köpa ett spel utomlands se till att ni inte har fått en piratkopia. När jag var i Spanien köpte jag The wind waker, det kosta 500 kr men det var inte äkta och jag fick inte byta... när jag var i canarie-öarna så köpte jag sponge bob square pants battle for bikini-bottom och det funkar perfakt jag har klarat det :) jag hatar pirat kopier!! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 det finns väl typ en skiva till gc som gör att man kan spela den americansa och japanska versionen på europa versionen av gc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 ja och den heter freeloader men den lär väl inte funka på pirat kopier och sen de där spelen är PAL efter som de köpte dem i PAL länder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 jag köpte också ett spel i spanien som var kopia <_< det var till gameboy o laddade typ 13gånger segare än originalet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 inte så konstigt de ä en kopia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fantasy man Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Var får man tag i naruto spelen. PS: sett alla avsnitten hit-tills Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg