Shockwave Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Skrivet 7 Maj 2004 jag tog bara en billd från internet sen jör jag avatars åt andra ps:har presis börjat med det
Rullis Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Skrivet 7 Maj 2004 (redigerat) Har alltid använt mina egna avater, men mina favorit "avatar-makers" är Ruffy^ och Apocalypse, Kanji Ne,det är du e grym!! Titta bara på din bild nu! Redigerat 7 Maj 2004 av Ruffy^
Apoca Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Skrivet 7 Maj 2004 Skywalker ur the man, du gör fetting bra grejer! tyvärr så kan jag inte säga att någon mer gör bra avatars i klass med Skywalker, men silverstar och Naoruto(eller vad han heter) du gjorde sköna innan ditt ps försvann, sedan så gjorde Yoto niceiga, men han gör inga mer, K3ng4 vet jag gör bra, men tobbis och chain är bara ett ryckte som jag ej vet ifall jag ska tro på...
Rullis Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Skrivet 7 Maj 2004 Skywalker ur the man, du gör fetting bra grejer! tyvärr så kan jag inte säga att någon mer gör bra avatars i klass med Skywalker, men silverstar och Naoruto(eller vad han heter) du gjorde sköna innan ditt ps försvann, sedan så gjorde Yoto niceiga, men han gör inga mer, K3ng4 vet jag gör bra, men tobbis och chain är bara ett ryckte som jag ej vet ifall jag ska tro på... Ehh..? det är jag som var Silver Star
Skywalker Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Skrivet 7 Maj 2004 Tack Ruffy^ och Apocalypse. :) ps. gillade ditt förra namn bättre Ruffy
Kexx3 Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Skrivet 8 Maj 2004 Jag tycker att jag är bra på banners.Jag vart bra för en vecka sen. PS.Jag gjorde bannern som Omega har i sin press.
Kexx3 Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Skrivet 8 Maj 2004 ...Annars var det Vegeto... -.- ...det var jag...eftersom jag var avstängd så gav jag Vegeto den men egentligen var det jag som gjorde den...
Kexx3 Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Skrivet 8 Maj 2004 ....Hur kan du vara avstängd? Våra datorer vart avstängda för att min lillebror höll på att larva sig.
Rekommendera inlägg