Ratchet Skrivet 9 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Tycker jag med.Fasst finns det så mycket mer att säga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WeepingWonder Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 men det finns ju kort man kan köpa som uppmuntrar till spamming. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Jag undrar varför dom låser ämnet sen låter det vara kvar vafö tar dom inte bort den? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Jag undrar varför dom låser ämnet sen låter det vara kvar vafö tar dom inte bort den? :blink: Dom kan nog inte det :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 (Moderatoren @ 10/05-2004 19:00:06) Jag undrar varför dom låser ämnet sen låter det vara kvar vafö tar dom inte bort den? :blink: Dom kan nog inte det :blink: jo det kan dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.