pollenallergi Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Jag spelar: The Legend of Zelda: The wind waker (slutade med de efter ett tag men tog upp det igen sen) Super smash bros. melee, så j*vla kul! btw, diggar fox och falco hårt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 spelar XIII ocg true crime Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Snart Pokemon Colluseum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!danneboy! Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 jag har alla nintendo producter :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 spelar just nu: FF:cc JB:nightfire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gamecube_gangsta Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 ninja turtles Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Spelar inte så mycket på GC men spelade senase mycket MP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Spelar: Resident evil zero MP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 jag spelar Zelda collectores edition XIII SSX tricky Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 vad ere XIII Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 vad ere XIII Ett Tv-spel som Heter XIII=13 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 vad ere XIII DEt är ett action-spel i första person.... Skitbra grafik(cellshading)... Utav mig får det en 9/10... Bra multiplayer också.... Med bots och många banor... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg