TranceMaster Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Min kompis fyller år snart. Han ska få ett gamecubespel men jag vet inte vad jag ska köpa. Han gillar RPG, Racing och action. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Kirby Air Ride. Eller Need For Speed Underground Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 köp nåt annat ett gc spel är ju svindyrt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 4 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 men han är bin bästa kompis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Du mi kompi sger mig en sak för 80 .- ungefär. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Köp typ Mk:dd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 kanske Baldurs Gate Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 zeus tänk efter.. han kanske är en riktigt bra kompis men ett spel kostar ju ca. 500kr.. jaja det är du som bestämmer men för att korta ner det hela så slipper vi ge massa onödiga försslag så kommer den stoar frågan: vilka spel har han? :D (tänk också på att han kanske får ngt spel av sina föräldrar så snacka med dom också först..) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 5 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 ja man kan ju köpa begagnat alltid :huh: då han har Medel of hohor RR Mariokartdouble dash Hans mamma/pappa har beställt Pokemon Colusseum(vet inte hur man stavar) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Min kompis fyller år snart. Han ska få ett gamecubespel men jag vet inte vad jag ska köpa. Han gillar RPG, Racing och action. :unsure: köp final fantasy crystal vad det nu hette det är ett skönt RPG spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 håller me Crystal Chronicels e borde roligt ovh lite problemlösning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 5 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 ja jag ska köpa FF:cc tror jag.... ....ska se om det finns begagnat Vi föddes på samma sjukhus, vi är grannar och har varit kompisar i snart ca8 så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg