pollenallergi Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Skriv inte standard regler.. Skriv Officiella regler (STAVA) det låtar lite bättre... ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Du har gjort ett bra arbete, b. Det ända som saknas är att nybörjarna ska "läsa" detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 (redigerat) Du har gjort ett bra arbete, b. Det ända som saknas är att nybörjarna ska "läsa" detta.Jo tyckte det med!det är därför han ska tänka över att alla nya och aven gamlla medlemmar kommer få ett auto meddelande om att de ska få den här länken till sig och så får de läsa igenom.......... jag skrev nyss till en kille........ om du behöver hjälp så fråga mig eller nån annan du litar på som känner till sidan bra. då kom jag på.....Hur ska han veta vem som kan mycket om sidan! så jag tycker att du även ska skriva att om de undrar nåt så kan de fråga MODERATORERNA (skriv inte modsen de kanske inte fattar) , ADMIN och en/flera MEDLEM/MEDLEMMAR som de litar på! (du kan även ge den hära http://forum.fuska.se/index.php?act=Stats&CODE=leaders länken så att de kan veta vilka som är det!) Redigerat 3 Juni 2004 av Manga Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 * Länkar tryck här nedan för att komma till: Fuskas Forum? Fuska.se Index Fler kommer...... Du kan lägga in fuska.se/marknad elelr vad den heter också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 (redigerat) Skulle vara bra om du kunde länka till denna tråden också, den är viktig! Är trött på trådar där rubriken inte avslöjar innehållet. De skriver bara"Hjälp!" när de borde skriva "Hjälp, GTA-VC" (Givetvis det spelet man behöver hjälp med) eller liknande. Där rubriken åtminstone avslöjar innehållet. Här är den tråden som är skriven av suna http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=3758 EDIT: Heh, såg inte att den tråden (sunas) ligger precis brevid denna.. Redigerat 11 Juni 2004 av j0hn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 13 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Jätte bra tråd för de nya (även för de gamla medlemmarna också!) Men det där med fuskas standard regler. De kanske inte vet att de ska klicka på den texten :D kan du inte tillägga nåt sånt? jag ska försöka komma på mer bra saker som borde passa i den tråden. PS. När du skriver ha respekt för admin och de med ranken moderator. Då kan ju inte vissa veta att Draghon inte har nån rank som heter moderator även fast hon är det alltså tycker jag att det ska vara ha respekt för alla medlemmar! mm... Jag håller på att uppdatera lite fast det tar ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 hur lång tid tog det att skriva guiden??? jag skulle aldrig orka skriva så långt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 18 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 hur lång tid tog det att skriva guiden??? jag skulle aldrig orka skriva så långt! Tog väll högst 30 minuter kanske mellan 25-45 minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Nu är det väl dags att lägga till om lotteriet, Gäst boken och alla nya saker som kommit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 Det borde du göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Nämn admins bot mot slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Lägg till alla ranker man kan få oxå... Så de inte kommer så många trådar om det.. Förutom #9 ;) för den har ingen fått än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.