Nicholas_e_Cool Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Dom e grymma spicielt deras maskar och deras texter e oxå bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 28 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Okej inga fler som gillar dom PS. alla hip hop fjantar som inte gillar dom behöver inte skriva DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Jag gillar dom. Äger skivan Iowa. Everything Ends är favvolåten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 en bra låt, duality... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Ja tycker dom är bra, absolut. OCH, de är inte alls svårt att höra va dom sjunger <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 28 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Jag gillar dom. Äger skivan Iowa. Everything Ends är favvolåten. Jag har SlipKnot och Vol 3 ( subliminal Verses ) ska köpa Iowa inom en snar framtid :P Jag hör vad dom säger :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Det är la klart att man hör vad dom säger... (Med tanke på vad jag hör dagligen annars, är denna musik helt ljuvlig för mina öron.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimmer Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Slipknot är musikvärldens största töntar, tyvärr. Även om dom blivit mognare på senare år är dom pinsamma. Enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 jag håller inte så stor koll, det enda jag vet om dom är att dom har masker... men duality är iallafall bra, dock verkar det vara den enda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 29 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 (redigerat) Slipknot är musikvärldens största töntar, tyvärr. Även om dom blivit mognare på senare år är dom pinsamma. Enligt mig.Du får tycka som du vill. Jag kollade på entertainment now och då visade dom från download festival. och då var slipknot och metallica och massa andra artister där . först så visade dom slipknot's konsert och sen så visade dom metallica's. och i början på metallica's konsert så sa sångaren i bandet att Lars ( trummisen i Metallica) att han blivit sjuk och inte kunde spela. sen sa dom att dom hadde tagit in en ersättare. och gissa vem det var .. jo Joey Jordison från slipknot. ballt va ? ;) Redigerat 29 Juni 2004 av CiR3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
box Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 älskar dom:D ska på deras konsert, yeaah! purity äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Deras gamla album e bättre..End of discussion.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.