Shadowbeing Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Ja,ja men jag har inte sagt att jag inte gillar maio spelen. Bara att jag gillar Zelda spelen mer!!! Jo, men ändå. hehe....Vilka gubbar tror du kommer med på Mariotennis? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Har spelat mario tennis på 64 och det är riktigt kul =)... Kanske kommer köpa det, men är mer inställd på annat.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Har spelat mario tennis på 64 och det är riktigt kul =)... Kanske kommer köpa det, men är mer inställd på annat.. Vad ska du köpa för spel? Jag ska köpa Mario Golf:Toadstool Tour. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 01/06-2004 18:17:29) Ja,ja men jag har inte sagt att jag inte gillar maio spelen. Bara att jag gillar Zelda spelen mer!!! Jo, men ändå. hehe....Vilka gubbar tror du kommer med på Mariotennis? Hmm.... Mario, Luigi, Wario, Peach, Waluigi Lite mer osäker på att dessa är me: Yoshi, DK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 01/06-2004 16:17:29) Ja,ja men jag har inte sagt att jag inte gillar maio spelen. Bara att jag gillar Zelda spelen mer!!! Jo, men ändå. hehe....Vilka gubbar tror du kommer med på Mariotennis? bowser jr!!!bowser jr!!!bowser jr!!!bowser jr!!!*hoppar och skuttar som en barnunge som ska få en present* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Undra om Toad oh Petey Piranha är med... Vad tror ni spelet kommer att heta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Har spelat på N64 askull. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Har spelat på N64 askull. aja.... Det kvittar... Men vad anser ni om det nya spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 01/06-2004 18:43:57) Har spelat på N64 askull. aja.... Det kvittar... Men vad anser ni om det nya spelet? Det måste bli roligare för den kommer från samma tilverkare så nu vet Nintendo vad de gjort fel i det förra och ändrar det tråkiga. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 toadette borde va me Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 toadette borde va me Va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 toadette från mario kart double dash borde va me Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg